Tags

pelangi_dq Petang marek kamek bersungkei dengan ipar-ipar kamek di rumah bapak/mak mertua. Meriah juak dapat berjumpa dengan sidak semua, ipar dari Lawas, Miri dan juak di Limbang lah serta anak-anak buah kat sia. Macam-macam menu dari bubur pedas, ayam pansuh, umai, kari ayam, ikan bakar dan banyak agik, cuma yang dimakan ckit ajak tapi puaslah. Bukan puas makan tapi dapat berkumpul di bulan yang berkat tuk.

Mungkin juak raya kelak ada kekurangan ckit bila menjelang aidil fitri, buat abang kimol/kak bulan, meninggalnya anak tersayang izzah dua bulan yang lepas (semoga rohnya dirahmati Allah swt)

Dan buat kak zaleha agar sentiasa gembira bersama anak-anak yang comel tanpa suami tersayang (Abg Kassim)..

Abang Zaini/Kak Tangah rajin-rajin le hadirkan diri ke masjid, pintu untuk mendekati perintah Allah masih terbuka luas lagi. Trimakasih ikan tahai sambal, cuma nak promosi kat s’jung (ada dapat komisyen tu)

Abang Malek/Kak Yot semoga sukses selalu dalam kehidupan tuk d juak agama..

Razak/Amang serta convoinya di Bintulu..

Jamal/Roslin n family happy go lucky..(dah ada keta exora ye, banyak usin eh)

Dan Nik/Dayang di KL sentiasa sibuk semoga happy juak serta kakak/abang Awang di Labuan panas posa tahun tuk (kat labuan panas ckit tepi laut, nanti minta beli x pres tiket labuan/limbang takut habis pulang, nnti call izzat yang makin tinggi)

Bapak/mak mertua semoga dilimpahi dengan kasih sayang dari anak-anak dan doa-doa dari kami semua.. dan sama2 le kita mendekati pencipta kita yang maha rahim d pemurah yang sentiasa memberi kebaikan d kesenangan selalu yang tak dapat untuk kita balas sikit pun.

Dan kamek sekeluarga akan balit ke cbo, lamak dah sik balit, 2 tahun raya di Limbang . Tahun tuk balit ke cbo bersama bapak/mak serta kakak, abang dan adik-adik dan juga anak2 buah…. selamat menyambut ramadhan yang berkah dan perbanyakkan amalan2 untuk dijadikan bekalan di akhirat..pelangi_dq